OBSŁUGA IT FIRM
OBSŁUGA IT » OBSŁUGA IT FIRM
Przed przystąpieniem do kontraktu outsourcingowego realizujemy u Klienta usługę Audytu IT (infrastruktury , wydajności, bezpieczeństwa oraz audyt efektywności operacyjnej).
Efektem działań naszych specjalistów jest szczegółowe poznanie środowiska Klienta oraz znalezienie obszarów wymagających optymalizacji lub modernizacji.
Dzięki nim jesteśmy w stanie zaproponować Klientowi usługę Outsourcingu IT najlepiej dopasowaną do jego bieżących problemów z obsługą systemów, brakiem zasobów oraz wskazać rozwiązania potrzebne w przyszłości.
PROCES WDROŻENIA OUTSOURCINGU:
- analiza potrzeb i zasadności wprowadzenia usług outsourcingu (określenie zakresu outsourcingu)
- planowanie procesu wdrożenia (przygotowanie procedur współpracy)
- realizacja usług
- monitoring efektywności usług outsourcingu,
- wprowadzanie modyfikacji procesu outsourcingu (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
Wybierając usługi firmy BIZPROTECT podnosisz swoją skuteczność i efektywność zarządzania jednocześnie redukując koszty.
Dajemy naszym Klientom możliwość skoncentrowania się na kluczowych kompetencjach i znaczącego obniżenia kosztów funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.
Dzięki specjalistycznej wiedzy i doświadczeniu zaoszczędzimy twój cenny czas.
Jesteśmy świadomi jak istotną rolę odgrywa bezawaryjność sprzętu i usług IT w funkcjonowaniu każdej firmy.
Specjalnie dla naszych Klientów stworzyliśmy kompleksową ofertę pozwalającą uniknąć przestojów w pracy i związanych z nimi strat.
Nasze działania obejmują prace interwencyjne i stałą opiekę serwisową , jak również profesjonalne doradztwo w doborze optymalnych rozwiązań technologicznych i sprzętowych.
Oferta którą mamy przyjemność Państwu przedstawić pozawala na ciągłość funkcjonowania przedsiębiorstwa - niezależnie od jego wielkości- bez ponoszenia ryzyka oraz kosztów organizowania i utrzymywania własnego działu IT.
Skierowana jest do firm świadomych, iż niezawodność i bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych stanowi o ich sukcesie.
NASZE ATUTY TO:
- doświadczenie i specjalizacja w branży teleinformatycznej,
- kilkunastu certyfikowanych specjalistów i inżynierów z różnych branż,
- dostęp do najnowszych technologii,
- innowacyjność rozwiązań,
- kompleksowość oferty – pełne wsparcie IT dla biznesu naszych Klientów,
- optymalne dopasowanie do potrzeb biznesowych,
- najniższe ceny na rynku,
- bezpieczeństwo informatyczne,
- szybkość reakcji na zgłaszane usterki,
- monitoring 24 h /dobę każdego dnia w roku,
- Help Desk 24h,
- bezpłatna pomoc poprzez internet,
- atrakcyjna oferta zakupu i dostawy sprzętu i oprogramowania,
- wypożyczalnia sprzętu (komputery, notebooki, monitory, drukarki, serwery , rzutniki,...),
- świadczenie usług zgodnie z uzgodnionymi parametrami SLA.
Szczegóły oferty znajdziesz tutaj